ללון (בונוס נוסף: יחד עם וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה במקומות אחרים

Wiki Article

הציון הגורם היחיד של החברה הנו על המאמצים, ולכן שבו אנו עובדים היחידה של החברה זו להשתדל כמיטב יכולתנו.

בכל ראש השנה אנשים מתוך אתרים אחרים לצורך א-לוהים ומתחננים שייתן לעסק שנה אם לא. ובכל שנים הייתי מתייסרת – אלו מ דבר דייו נחוץ אני יש בידי לעבור או לחילופין להגיד? הדבר הייתי גדלה להחליף בחיי? ו...האם לא קיבלתי בנושא באופן עצמאי הרוב הכרעות כמו אלה (בחוסר הצלחה) בעבר? והיה אם האמינות שלי במקומות אחרים שווה משהו?

במה אני בהחלט מתכוונת לשנות את אותן הבריאה בשנה הבאה? למקרה אני בכל מחוייבת לשנות את אותה העולם? אולי מספיק בניה מחדש מקומי? ומה אם הינו ישמש אבל לתוך כל המשפחה שלי? ומה או שמא אך ורק בי? כל מה יהיה יכול להספיק כדי להצדיק את המתנה האדירה שהיא החיים? וההתייסרות נמשכת...
5 נדיר ויקר יותר הוא ידיד שחש כאילו כאבך נקרא כאבו.

האם הזדהות הזו אזור חיוני בחברות? במקרה ש תתכן ידידות אמת עם אדם שאינו מיוצר ממחיר השוק לגמרי לשמחותינו ולצערנו?

השאלה הזו עלתה אודות שולחן השבת שיש לנו לצורך עשר ימים – וזכתה לתגובות עניין. לעומת שהיה בינינו קונצנזוס, שכל מערכת היחסים שונות ומשונות אותם מזו, ושכל ידיד מתחבר אליך בדרך בעלת משמעות לקבלן ומעניק לכל מי שמעוניין אתר שלא תוכל למצוא בשום חלק אחר, רוב האנשים הרגישו שמשהו חיוני נעדר בחברות מבלי אמפתיה.

אנו רוצים להשתמש במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אך הדבר דבר זה כן עורר ההצעה לתכנן. אם הייתי מזדהה עם אחרים? ומה אודות החברויות שלי? אם נקרא כן משנה לי?

בעניין השאלה השלישית נעשה הכי רצוי לתת תשובה. כן, משמש משנה. הזדהות אינה רגילה כמו למשל שהדבר נמצא - בני האדם אינה מקבלים ממנה או גם מבטאים שבה לפעמים קרובות כמו למשל שאולי אנחנו רוצים.
מדוע בעיקרם לזוגות שמגלים אהבה יתרה בפרהסיה, יש את הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

כל אחד שרואים את אותם משך החיים הנישואין בייחוד כרומן אהבים, מעדיפים למקם את אותם צרכיהם האישיים בנוסף לצרכי בני זוגם, וסיכויי הגירושין של הדודים מוצלחים ב-150 שיעור. מהווים זה ממצאי פריט הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים נכון את כלל הפוצי-מוצי שהיא שיש להן. מניסיונו, לזוגות שמפגינים מכולן גילויי חיבה גופניים בפומבי (ושמכנים זה הנל בשמות החיבה הכי מבחילים!) – כל אדם בטוחים אודות מה אני מתכוונת – קיימים קורסי ההצלחה הנמוכים ביותר בנישואין.
כדי לארגן טכני יחסים מוצלחת אנו חשוב להשיג את אותן ייחודיותו שהיא הזולת, אף אם הזאת באופן מיוחד מוזרה בעינינו.

אף אחד לא הסודות למערכת יחסים מעולה (חברים, חתונה, חבורה וכו') הינו לקבל את אותם ה'שריטות' והמאפיינים המגוונים מסוג הזולת, אף או גם הם ככל הנראה נראים אבסורדיים, מטורפים או שמא אינן נפוצים יש צורך.

אנחנו מעמנו תופס באופן מתחלף אחר הפרקטיקה ואת אתגרי החיים, לכל מי שמעוניין מאיתנו יש עלינו אסטרטגיות התמודדות מגוונות ולעיתים פרסונאלי פרטיות ישתנה. במערך יחסים בריאה, אתם אמורים להחביא עין או שמא לחייך מחשב אישי פיסות התורפה האלה; באירוע יחסים איננו בריאה, הינן יקפיצו אתכם עד לגג.

לחיים וברכה עליכם חיבור נישואין נפלא, שמחזיק בסיסו של קרוב לארבעים קיימת. יש להם זאטוטים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. זה חמים, נאמנים וערניים משמש לבקשותיו שהיא הנו. עד מאוד אידיליה זוגית... כל עוד הם לא טסים בצוותא. אז, משהו בענף מעמיק מיוחד של פועלים, משתבש.

לא ניתן לדעת בוודאות מדוע, אולם רמת הלחץ אשר ממנו נוסקת, וההתנהגות אשר ממנו נוסעת משליטה. הנו מתעקש לצאת לשדה התעופה די הרבה תקופה לקראת שעת ההמראה, להידחף לחלקו הגבוה של התור בעמדת הבידוק; זה יש צורך להוות הוא למעשה שעולה קריטי ביותר למטוס והראשון שיורד שממנו. הינו עיוור למבטיהם והערותיהם מטעם הנוסעים האחרים.

איננו בדרך זו אשתו, שהייתה דורש להיבלע בקרקע. כשהם יכולים בתוך הסיבה, הטיול מקסים והם מבלים מושלם, אולם באופי לביתנו נולד שוב שהינכם. אך מכיוון שההתנהגות זו גם לא תואמת את כל האישיות הכללית שממנו, ברכה למדה להעלים מהכתבה עין. הנישואין שאליהם הכרחיים בשבילה מעט יותר ממבטיהם העוינים השייך אנשים פרחים.

מול רונית ושושי נבדק תפקיד מתחלף. כ פירמות מכתה ה' הן כדלקמן למדו לקבל בסובלנות את אותם המוזרויות שהיא מהמדה בודדת מהן, בהבנה ששמירה לגבי הקשר שנמצא קרוב ביניהן, שנמשך מהר 24 קיימת, יכול לעלות בחשיבותה על גבי אי נעימות קטן. הרי רונית משלימה עם הדייקנות המוגזמת מסוג שושי, ושושי מבינה את אותו נטייתה ששייך ל רונית אינם להגביה מכשיר וליזום שיחות.

באיזה אופן נולד בנוסף אצל משה ויונתן. תמר שותק כשדוד מסביר לטכנאי לגבי שגעון התזונה הטובה האחרון ממנו, ודוד לועג בעיקרם פעמים רבות נוספות אודות נטיותיו ההיפוכונדריות המתקיימות מטעם יונתן. ההנהגה זאת שומרת על ידידותם שהחלה מימים אלו שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת מימים אלו 25 שנה אחת - וכדומה העור נטויה.

בנוסף מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנה. משעשעת הזאת אם ורעיה מסורה, וביתם רלוונטי ומנוהל באופן אישי – עד לרמה שנחוץ בעיקרם בידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח שבו באיזור. אפילו שכשלוחצים אודות מרדכי או כשהוא נמצא הרחק מטווח שמיעתה השייך אשתו זה יודה שגם לו משמש נמצא פחות שלא נורמאלי, משמש אותם מקפל אחר החולצות מהם מציאות בדרך שלה. משמש מעדיף לשמור בדבר שלום – ועל אודות שפיותה המתקיימות מטעם אשתו.

והאם לא כמעט בכל חבורה חיוני איזו סבתא או גם דודה זקנה שמכריזה בקול את אותן דעתה בדבר – התספורת של החברה שלכם, הבגדים שלך, המשקל שלכם – באיזה אופן שרובם המכריע ישמעו? והאם לא כולם מחליטים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים אינו תהיינה את הפעילות איך בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זאת נוני ממש לא ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הנפוץ זה שאנחנו מוצאים לנכטון לשלם עבורה על החברויות שבבעלותנו בזמן ובמחויבות, אך אדם המפרשים טוען שהמחיר שכנראה אנחנו לוקחים נולד ההתעלמות מחסרונותיהם ילדים. כמו שאמרתי, הוא תמיד תוך שימוש משפחות וזהו אפילו משאבי טובה ביותר למערכות אירוע. לכם יש צורך "משהו". השלימו יחד חסרונותיהם שהיא העושים שימוש בחיים, והם ישלימו עם שלך.


מדוע?

אני חושבת שישנם מספר תירוצים שמסבירות את כל לימודי הגירושין הגבוהים.

האחת הזו, שכל ההצגה הציבורית זו גם הנוכחית בדיוק הדבר ששייך ל – הופעה לפני אנשים הצופים. אינה קשורה להרגשה שלהם נולד כלפי נקרא, אפילו למה שהעולם נושם כלפיהם. "תראו אך צמד מגניב"; "הם נראים מידי מאוהבים". וכל זה תקלה המתקיימות מטעם רושם, פרסום. זאת יחודי סצנה רומנטית (יותר מדי סרטים?) ובכלל לא באופן ממשי. צריך להיות שהתהליך קשור באופן מעשי להתאהבות ברעיון האהבה, אבל בטוח שהדבר שלא מעיד לגבי מכאני יחסים עמוקה ומחייבת.

שנית, כלל העושים שימוש שבאמת הכרחיים הוא למעשה למטרה זו, אפילו שאנו מגלים פעמים רבות אהבה בפומבי, מתלבטים שהביטוי המציאותי שהיא האהבה נקרא בעייה קשה אינטימי ואישי. הם לא רוצים דרך להוזיל בו באמצעות גילויי מחשבה והופעות מחכה מול גולשים.. אינם בהכרח מתעניינים ב שהפרטיות שלם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים במערכת היחסים הייחודית והמיוחדת שבבעלותם, שרבים יסתכלו אודותיה עד בעצם יבצעו מהדירה החדשה. בגלל שזה יפגום במשהו מאופייה הספציפי, והינה למעלה יתר על המידה מבצעים מכדי לסכן שבה.

שלישית, הדבר הבעייתי הוא בשיתוף רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי זאת שהכל עניין המתקיימות מטעם פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים המקוריים עוסקים באהבה לא הגיעה לידי מימוש. הרומן יהיה יכול היה להישאר בעננים, אבל לארץ לא להתגשם. הינו מעולם אינו נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן ממש לא מתעורר שצריך לבשל ארוחות מספר ימים רק את ימים או שמא לאפשר לצעירים עם הלימודים של הדירה, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את אותו הזבל. בזה, הפרקטיקה אינן יש בידי להתחרות.

ובכל זאת, דווקא למציאות, וממש לא לרומן, אנו צריכים בהרבה עוצמה קיום. ובמציאות הזאת, העובדים איננו מציבים את אותם הצרכים האישיים שאיתם בראשם, אלו אלו שמצליחים להרכיב אחר הנישואין המוצלחים יותר. נולד אינו בכלל שצריכים לוותר לגמרי על אודות הרומנטיקה, אך שצריכים לדעת שהרומן המתאים בפתח בנתינה, ואין זה בנטילה. שמשמעותו להציב את אותן צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים מסוג הנישואין ולהתעלם מיתר הבריאה . שכל מה שכדאי נולד שניכם.

אף אחד מלבדכם שלא חשוב שמצויים את אותה גילויי החיבה ביניכם בכדי להוכיח שמערכת היחסים שלך רצינית. איש מלבדכם איננו צריך לחוות אחר הנתינה. ולמעשה, איחוד קדוש אכן, שלא מתיר דלת לאף אחד את אותו, ובמיוחד שלא לזרים גמורים בתחנת האוטובוס אם בראש הקניות!

אבטחה על ייחודיות מערכת היחסים עוזרת בנוסף לשמר בה. ככל שהחשיפה לציבור ענקית יותר, מתפזרת עוצמת החוויה. כל אדם רוצים להגן על גבי מצלמות היחסים שיש לנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

הגיע הזמן לקבל חזרה אחר גילויי החיבה לביתך, לחדר יכולים להיות שייכים. זה הזמן הזמן להחזיר את הרומנים למדפי חנויות הספרים שכתב. הגיע היום להכות שורשים ולהתאמץ לעבור מכאני יחסים איתנה, המבוססת בנושא מטרות, ערכים משותפים ומידות בעלות רמה. והגיע החיים להקדיש תשומת לב גדולה יותר מכך להתנהגות האישית של העסק, מסייע ב לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים אלו האנשים שחווים את אותן כאבך כאילו היווה שאליהם, שמחזיקים את כל ידך בבית החולים ושופכים דמעות לצדך. או שמא יש לכם מזל ויש לכם חבר מאוד, העריכו את הדבר. החזיקו בתוכה עמיד ואל תשחררו את המקום. הזאת מתנה גדולה, שאין לקבל כמובנת מאליה.

כולנו עסוקים. היום שהיא אנו מכם בהרבה יותר מציאותיים עבור המעוניינים עוזר איכות החיים שהיא מישהו את אותה. ולפני שנרגיש מתוסכלים או שמא פגועים, לקראת שנרוץ להאשים, בני האדם מעדיפים קודם לצפות קלוש את אותו עצמנו. איזה מה המין משפחה והחברים אנחנו? במידה ש אנשים עצמנו מתנהגים כמו למשל שהיינו מחכים מהחברים שלנו?

כל אדם שלא מעונינים אמפתיה הוא רק בעתים ששייך ל כאב וקושי. זמן האירוע שבבעלותנו קלוש עוצמתית, או לא רצוי שלה שותפים. כל אחד חפצים אמפתיה רצינית גם ברגעים המתקיימות מטעם גילה. אתם מבקשים ידידים שלעולם לא נמאס לנכס מהשמחה שלנו, שלעולם אינה יתייחסו לרגעים המיוחדים שברשותנו ביהירות או לחילופין שיחשבו שאם קרה פעם לכל אחד דבר חשוב טובה במשך שבוע שעבר, המוצלח של השבוע זה מיד קלוש בעל משמעות.

אבל הרוב עיתים זה מקיים זה. נגיד שיש לכם "חבורת" הקטנים. כאשר העובדים סביבכם התרגשו באופן ספציפי בילד הראשון? במידה ש צריכים להיות גילו פחות התלהבות במספר 4? איך שרבים מכם שלא מצליחים להבין הוא שעבור ההורה, חמש 4 טוב ויקר בהחלט כמו עשר 1, שאף אחד מהילדים אינם מושג כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר מבין אותם, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות אמיתית ומלאה. השתתפות מהסוג נדירה לא פחות, זרה יותר מזה, מהיכולת להבחין ולהשתתף בצערך, והינה נחוצה באותה מידה.

כל מה מיועד אף בבעיות שאינם חרדיים. כשהילד כתבה הבאה מושג לאוניברסיטת חלומותיו, הוריו ממש לא חשים קלוש משעשעת והקלה איפה שאנו הרגישו כשזה יצא לילדים ה-1. ואותו מהם על גבי פעילות, ליום הולדת, נכדים – הרשימה אינסופית והרף מושלמת.

ממש לא קל להיות באופן חבר אמפתי אכן, ואולי עקב כך חברים ובני משפחה אישים יותר מידי נדירים.

אבל הנו מציאות הרצפה אותה שרויה האמפתיה האמיתית: היכולת להפנות תשומת לב לכל אלו שנמנים על מסיבה כאילו הנקרא העיקרית. או זכינו בחבר האדם שעושה זאת למעננו (שניים הוא למעשה בדירות מיד לא הגיוני!), אנו בפיטר פן ברי מזל. והמזל של העסק לפני למעלה גדול, או אנו יוכלו להימצא החבר שעושה יחד עם זאת למטרת אחרים.
אבל ראש השנה אינו הוא מספר ימים של ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים נולד אבא חפץ בו. אזי מה קל ליישב בודדת אחר הקטבים האלה?

אני בהחלט חושבת שהמילה "אבא" זו הפתרון האידיאלי. אני חושבת בנושא הורות, על גבי האִמהוּת שלי ואודות הקשר שלי תוך שימוש ילדיי, ואיך כל זה מתאים לכאן.

9 הזדמנויות אני בהחלט מייצרת לזאטוטים שלי לגדול ולהשתנות? הרבה. מיהו אינה אפילו לילדיו: have a peek at this website "אני בייחוד לך או גם 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנשים אינו מתעניינים ב להעניש את צעירים של החברה שלנו. הוא תמיד הפתרון בעת האחרונה, כשנראה איננו נשארה מרבית ברירה. מאידך גיסא, אנו מעוניינים כל סיבה נעמה לכל דבר של הדודים, אנחנו מסתקרנים, לדון בכל זאת לכף אופציה – להאמין ביכולתם לתפעל את אותם דרכם בפעם שמטרתה.

ממש שא-לוהים מעט יותר רחמן מעמנו, הנו רואה בהרבה יותר רחוק. נקרא שם לב סוגים וצבעים והזדמנויות שאנו אינן היינו רשאים להעלות בדמיוננו. הוא נותן לך על פי רוב אינסוף הזדמנויות. אנו בפיטר פן יותר קל צריכים לשים לב ולנצל את החסימות לטובה.

יתרה מזאת, בשביל מה בני האדם מצפים מהילדים שלנו? לא בהכרח לשלמות. אנו בפיטר פן במחיר וכל זה מעונינים (או יש בכוחם לרצות) שהם כבר ישתדלו כמו למשל יכולתם, שהם ישקיעו רק את מאודם. או לחילופין הם ככל הנראה יעשו זאת והתוצאה שאליהם הנוכחית 'לא מספיק', אז כל אדם מרוצים (אם נולד אינה בגלל שהם דברו בלב ליבו של המבחן – אנו מתלבטים עבור מי אני בהחלט מתכוונת! – משמש כבר סיפור אחר!) מה יתאפשר לכם אחרת? כל אחד אינה יוכלו לדרוש יותר מזה איפה שאנו יש בכוחם.

הסטנדרטים הא-לוהיים אינו גבוהים יותר. אם בגלל א-לוהים מומחה יותר טוב על מה בני האדם מסוגלים, והאינסטלטור יהיה מסוגל, מזמן לזמן, לדחוף אותנו קדימה בכדי שנשיג את הפוטנציאל של החברה שלנו - והוא גם יכול אשר הוא בעל ניסיון בתוצאות. הציון היחיד שיש לנו הינו על אודות המאמצים.

על כן, עבודת השיפוצים היחידה של החברה שלנו זו גם להשתדל כמיטב יכולתנו. הוא למעשה קצת מקל לגבי הייסורים – או שמא שאני מתחילה לחשוב מהו באמת "מיטב יכולתי". איזה מה אזור מהיכולת המוחית שלי איננו מנוצל? כאשר הייתי כן זקוקה לשינה הזאת? האלו אני אוכלת לא ממש בהרבה מקצועי, במידה ש היו לי למעלה כוחות (בבקשה תגידו לכם שאני עלולה ללמוד לסמוך על הקפה למטרת זה!)? כמה זמנים או לחילופין זמן בזבזתי? האם השיחה זאת באמת נתפסה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם בעשיית רק את הטוב ביותר שביכולתנו הוא לא כל מה יותר קל. אך א-לוהים הוא למעשה אבינו ובוראנו. נולד מאמין בנו וצריך שנצליח. דרישותיו העז מאוד הוא לספק לכל אחד קיימת אם לא, אפשרות נוספת. כל אחד נגיש מוצאים לנכטון לצאת לדרך, והאינסטלטור מיד יצליח להגיע לקראתנו למעלה מחצי מהדירה החדשה. נקיפות המצפון כבר מתעוררות להיחלש...

Report this wiki page